Reklamacje i zwroty - Kreatywna Tektura
Hej! Mamy nadzieję, że Twoje zamówienie spełniło wszystkie oczekiwania. Jeśli jednak coś poszło nie tak, nie martw się! Jesteśmy tu, żeby pomóc. W końcu wszyscy jesteśmy tylko ludźmi (nawet my, choć czasem czujemy się jak eko-roboty do produkcji świetnych gier i puzzli).
1. Czy mogę zwrócić zamówienie?
Nasze produkty są personalizowane i tworzone na zamówienie, więc niestety nie możemy przyjąć standardowego zwrotu. Ale jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości przed zamówieniem – napisz do nas! Chętnie doradzimy i pomożemy dopracować projekt, zanim trafi do realizacji.
2. Co jeśli produkt ma wadę?
Ojej! Jeśli coś jest nie tak – przepraszamy! Chcemy, żebyś był zadowolony, więc podejdziemy do tego na serio. Wyślij nam zdjęcie produktu i opisz, co jest nie tak. Na pewno znajdziemy rozwiązanie – czy to poprawka, czy nowe zamówienie na nasz koszt.
3. Co jeśli paczka została uszkodzona w transporcie?
Wysyłamy nasze produkty w eko-opakowaniach, ale czasem kurierzy mają ciężki dzień... 😅 Jeśli paczka przyszła uszkodzona, spisz protokół szkody z kurierem i daj nam znać jak najszybciej. Zgłosimy sprawę i zajmiemy się wymianą!
4. Jak zgłosić reklamację?
To proste! Napisz do nas na [email protected] i dołącz zdjęcia oraz opis problemu. Im więcej szczegółów, tym szybciej będziemy mogli działać.
5. Ile czasu to potrwa?
Staramy się działać błyskawicznie! Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 7 dni, a jeśli trzeba coś wymienić, damy Ci znać, ile to potrwa. Spokojnie, na pewno Cię nie zostawimy z problemem!